Hmm.. na miejscu naszej National Covergirl zrobiłabym jej inne oczy. Ogólnie to jest ładna, ma swój styl itp. Bynajmniej jest oryginalna, a nie.. :) Podoba wam się StarKasiulaxD ? Mi nawet :)
liginan też jest ładna, no i o to chodzi :) Covergirl powinna być ładna, oryginalna i niepowtarzalna. Ona właśnie ma te cechy :> A teraz porównajcie która jest ładniejsza? liginan vs StarKasiulaxD
Pozdrawiam wszystkich czytelników bloga. Isiak.

Brak komentarzy:
Prześlij komentarz